W postępowaniu reklamacyjnym TWOJA SATYSFAKCJA jest dla nas NAJWAŻNIEJSZA!
Zawsze dążymy do takiego rozwiązania, abyś to TY był ZADOWOLONY!

Niestety nie możemy gwarantować perfekcyjnego przebiegu zamówienia.
Błędy przytrafiały się nam w przeszłości, zdarzają się obecnie oraz, z całą pewnością, będą zdarzały się w przyszłości - taka nasza ludzka natura.

Dlatego, w przypadku otrzymania innego towaru niż zamawiany, wady fabrycznej czy każdego innego problemu - skontaktuj się z nami. Jesteśmy tu DLA CIEBIE, chętnie rozpatrzymy każde zgłoszenie.

REAGUJEMY NATYCHMIAST - nie musisz czekać 30 dni na odpowiedź w sprawie. Wszelkie kwestie sporne załatwiamy od ręki. Jesteśmy elastyczni i zależy nam na sprawnej oraz profesjonalnej obsłudze Twojego zgłoszenia.

Za wszelkie problemy z góry NAJMOCNIEJ PRZEPRASZAMY i obiecujemy poprawę!

Podejmując decyzję odnośnie zakupu etui na naszej stronie warto pamiętać o przysługującym konsumentowi PRAWIE ZWROTU TOWARU.
Po otrzymaniu przedmiotu masz 10 dni na odstąpienie od umowy.

Dlatego, jeżeli uznasz, że etui nie pasuje do Twojego stylu, bądź zwyczajnie zmieniłeś zdanie i zamiast zebry wolisz panterkę, możesz ŚMIAŁO ODESŁAĆ je do nas.

Po otrzymaniu przedmiotu/przedmiotów bezzwłocznie zwrócimy Tobie pieniądze bądź wymienimy na inny model, wedle Twojego życzenia.

Oczywiście, zwrotu możesz dokonać z jakiejkolwiek innej przyczyny, NIE ZADAJEMY ZBĘDNYCH PYTAŃ.