1. Na jaki numer rachunku przelać pieniądze za zamówione przedmioty?

Płatności proszę dokonać na poniższy numer rachunku:

Alior Bank
57 2490 0005 0000 4530 8300 1277
Lubito
Spokojna 48A
83-010 Straszyn

2. Czy jest możliwa płatność przy odbiorze?

Oczywiście, udostępniamy wysyłkę kurierską pobraniową (koszt 20,00 zł). Wówczas wystarczy w formularzu zamówienia zaznaczyć opcję „Za pobraniem”. Przed wysyłką pobraniową zadzwonimy do Państwa w celu potwierdzenia realizacji zamówienia.

3. Jakim kurierem wysyłane są zamówienia?

Zamówienia wysyłamy kurierem Tba EXPRESS lub InPost Kurier, naszymi sprawdzonymi partnerami.

4. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych przedmiotów?

Oczywiście, jest możliwość odbioru osobistego zamówionych przedmiotów. Zapraszamy do naszej siedziby przy ulicy Gdyńskiej 4 w Pruszczu Gdańskim od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia wysyłamy bezzwłocznie po zaksięgowaniu środków na koncie bądź otrzymaniu informacji o wysyłce pobraniowej. Przedmioty zamówione i opłacone do godziny 13:00, posiadające niezbędne atrybuty (wybrany wzór lub kolor) wysyłamy tego samego dnia.

6. Czy otrzymam fakturę do zakupionych przedmiotów?

Oczywiście, do każdego zakupu wystawiamy paragon bądź fakturę, zgodnie z życzeniem klienta.

7. Jaka jest najlepsza forma przesyłki?

Zdecydowanie polecamy wysyłkę listem poleconym bądź kurierem. Obie te formy przesyłki są ubezpieczone, co daje możliwość złożenia reklamacji u przewoźnika w przypadku zaginięcia. Można też monitorować status przesyłki, odpowiednio na stronach http://emonitoring.poczta-polska.pl oraz http://http://tba.pl/tracking. W przypadku wyboru listów zwykłych nie możemy śledzić przesyłki ani złożyć reklamacji na poczcie w razie zaginięcia.